torsdag 11 september 2008

Vägval


Helt OK morgon och jag bestämde mig igår för att byta spår eller väg. Jag måste komma vidare - helt klart. När jag väl kommit till insikt så är det bara att dra på. Jag är ju just den typen som går vidare när det gått för långt och det måste ske något OCH det måste det NU. Det är lätt att gå vidare när man väl bestämt sig. Därför tackade jag JA till en dejt i helgen och det känns pirrigt för det är ju ett tag sedan - helt klart en ny väg och ett nytt val. Livet är för kort för att gå vilse för länge...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir tradigt att gå i samma spår hela tiden, man måste svänga in på en ny stig då och då för att få lite nya intryck i livet.
Spännande med dejt!!
Kram

Anonym sa...

Det kommer säkert bli bra med dejten ;) Du får berätta mer sen Kram

Anonym sa...

Låter spännande! Hoppas att ni får skoj. Nya stigar är alltid intressanta att utforska.

Har du reservplan? Har du kommit överens med någon väninna som skall ringa efter en halvtimma och låtsas vara chefsöverläkaren som ringer in dig till sjukhuset så att du "tyvärr måste gå" ifall daten är lika rolig som hösnuva?
;-)

Woman soup sa...

Witch - Intryck hoppas jag på =D

Petra - Lovar

Mr Harold - Reservplaner finns väl alltid, men ingen så som du beskriver det *s* Jag är nog mer rak och möten är ju alltid intressant hur det än blir.

Alla - jag har nästan ångrat mig!

Anonym sa...

Ha en underbar helg nu och se det positivt nya vägar är alltid spännande att slå in på.
*häxkram*