torsdag 25 september 2008

Shopping

Men visst blev det lite shoppat =D Jag hittade ett par jeans och två toppar, hårfärg, shampoo, balsam, bodylotion, fym, jeans till dotra, skjorta, jacka, halsduk, mössa och lite mat. Vi gick en runda på apoteket och där kan jag hitta mycket. Jag tycker det är väldigt bra hudprodukter och mycket luktar gott och är säljande. Några vibratorer såg jag dock inte och jag glömde titta efter dem också.

Men vad jag ska ha på mig i morgon är fortfarande olöst då jag bara köpte jeans idag eller så får jag väl ta dem. Glömde köpa inflyttningspresent också..... får väl gå en runda i morgon med någon gamling och passa på att köpa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ang apoteket så om du menar sexleksaker, så såg jag det härom veckan. Blev lite förvånad men visst kanske bra man säljer där med.

Woman soup sa...

Petra - jag har inte sett dem men jag tycker det är bra med tillgänglighet och att avdramatisera prylen.