tisdag 16 september 2008

Huskur

Nu börjar det bli allvar med allt hår jag tappar. Käkar olika tabletter från hälsokost med näringstillskott. MEN det hjälper ju inte!!!!! Hallå....ska jag gå till doktorn? Kanske, men jag är ju så jävla envis och det kan ju bara inte vara så att jag är sjuk eller?

Nu har jag i alla fall (gud förbjude att någon får reda på det) använt en exklusiv öl som jag fick i present. Haha, dricker ju inte öl så OM det hjälper så är det väl bra att använda i min lilla hårkur.... Olivolja, pressad vitkål, äggulor, kardemumma, honung och så har jag mixat ihop det till en gegga och först så sköljde jag håret i ...padam! ölen.

Varmt omslag och verka i 40 minuter.....ska bli kul och se om det ger något av glans, näring eller så.... Man kanske går och luktar pekka i morgon om man inte får ut allt

Inga kommentarer: