måndag 29 september 2008

Inte i mitt vardagsrum - tack!

Tittar mig snabbt igenom nättidningarna och får se att 5an ska börja sända en ny serie "färjan" som handlar om passagerare och besättning. Gillar vi detta? NeJ!

"Oroliga, otrogna kvinnor har hört av sig och är livrädda vad de ska få se, eller snarare vad deras äkta män ska få se" Är detta klokt? Var i ligger intresset av att se färjeresenäre, fylla, snesteg... Jag skulle aldrig för mitt liv sätta min fot på någon färja i styfte till att roa mig och då heller inte ha det som underhållning på MIN Tv.

Fy vad lågt. Resenärerna visste att det spelades in så vad är problemet? Alkohol kanske? Människor som inte kan handtera alkohol sätter jag väldigt långt ner på listan. Om de nu vill roa sig med att vara otrogna så är det väl OK då kan man tycka. Man måste väl stå för sina handlingar. Är handlingarna inte OK i ett äktenskap så borde man väl börja tänka OM hur det står till? Kanske borde man skaffa ett bättre liv.

Jag kan inte förstå människor som lever ut endast när de har alkohol i kroppen - ynkligt och patetiskt.

Otrohet är någon som inte skulle falla mig in men allt beror ju på vilket förhållanden man är i. Kanske ger man varandra den friheten? Mig skulle det inte passa.

Inga kommentarer: