torsdag 8 januari 2009

På skakiga ben

Som en dröm kände jag händerna...funderade och ville inte lämna drömmen. Åh så skönt det kändes med beröring. Jag rättar till mig och sträcker mig för att få mer beröring. Vilken dröm, jag ska behålla den länge, tänker jag. Hör ljudet av något mummlande och känner läppar mot min hud... I drömmen tänker jag att det känns på riktigt och tycker det är konstigt, men minst av allt vill jag att drömmen upphör - jag vill ha mer. Jag hör mig få fram "jag vill ha mer" och då får jag svar... "du ska få det, mycket mer" Nu är jag vaken - klarvaken!!!!

Bredvid mig ligger "H" jag ser nog vettskrämd ut, för nu är jag vaken. Han ber att vi inte ska prata om det. "Kan du inte bara somna om" Jo det kan jag för jag har inte varken lust eller kraft att stoppa detta - jag vill det mer än något annat, någonsin.

De två timmar som följer, före klockan ringer kl 06 är vad jag önskat mig länge och nu mår jag hur bra som helst och jag tänker inte tänka på någon moral eller annat - det bara hände och det var verkligen det jag behövde. Jag går nu med ett leende och skakiga ben =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Räcker det om jag viskar ett diskret "Grattis!!!"...?
;-)

Woman soup sa...

Mr Harold ;) Absolut....TACK!