onsdag 14 januari 2009

För lite sömn


Absolut för lite sömn på den sista veckan. Jag behöver minst 7 timmar för att känna mig pigg och det har inte ens kommit i närheten av 7 utan snare 4 timmar - det märks.
Att jag studerat och läst för lite är en sanning och jag hade värledens ångest igår inför dagens tenta men kommer jag lära mig till nästa gång - NEJ. För det var lätt som en plätt att skriva idag och jag var klar på en timme och jag vet att jag fick med allt. Summa sumarum - jag behöver tydligen inte läsa mer. Så antingen bestämmer jag mig för att fortsätta stressa i sista sekunden eller så lägger jag ner tid och sprider ut det.... vi får se hur det blir...
Att sluta prata när man har pirr i kroppen är svårt och det känns väldigt bra - för bra. Jag undrar vad haken är denna gången... eller det kanske inte finns någon? Kan det vara så? Nu är det inte länge förrän jag får träffa honom igen och jag längtar faktiskt men jag måste hitta en balans för just nu tar det upp för mycket av hjärnan.
Jag borde färga håret helt klart. Men det är 6 dagar till pengar. Har lagt upp några annonser men det verkar svårsålt i januari. Ska jag behöva fråga mamma igen - det är jobbigt.... Soppan äter numera soppa, knäcke och gröt på morgonen - inte helt fel =)

Inga kommentarer: