måndag 12 januari 2009

Naken gran

mycket barr blev det... Jag som inte gillar kryp undrar hur mycket kryp det är i högen? Nu kan man säkert hitta barr tills nästa gran ska in OM vi ska ha en nästa jul...

Den stora dotten och jag hade ett väldigt bra samtal idag och hon gick med på att flytta hem igen. Vi kom en bra bit på väg i vår "nya" relation och vi diskuterade mycket som vi inte gjort på länge. Kanske ska hon få åka till pojkvännen på nästa lov om hon kan leva upp till det vi diskuterat och ta lite mer ansvar och ge mig mer respekt. Jag i min tur har en hel del att tänka på och jag ska försöka ge henne lite mer utrymme.

Det är kärlek i luften. Nu förstår jag varför Xet gjorde sig omöjlig och fick mig gå i taket i helgen... Han kom hit ikväll och förklarade att han träffat kärleken - kul för honom. Men nu ska han tydligen visa att han har god kontakt med sina barn inför henne *ler ironiskt* Nåväl det kanske tom kan båda gott för dem. Mest sorgligt är nog när den lilla tror att pappa nu ska vara mer med dem... Han kommer nog vara mer med henne och kanske han tar med er i det hela, men ha inga förväntningar. Det är just det jag fått säga i åtta år nu, "förvänta er inget" Jag hoppas denna kvinna kan bringa lite ordning på honom... Men stackars kvinna kan jag också tycka, men alla förtjänar väl en ny chans.

Ska jag börja läsa nu........ Ghaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lustigt att du talar om kryp och din ex-man i samma inlägg. Var det medvetet eller undermedvetet...?
;-)

Woman soup sa...

*asg* jag kör ju alltid bara hjärnsläpp....

Det är nog inte tal om kryp i det adra utan mer varböld.

;))