tisdag 13 januari 2009

Allt på en gång


Det känns som om allt ska hända på en gång och jag balanserar mellan ångest, kärleksrus, stress och handlingsförlamning.
Skolan som jag abslut inte ängnar den tid som jag borde. Jag borde ha jobbat mer än på senare tid. Jag borde ha städat och allt för här ser för jävligt ut. Jag diskar och nästa dag ser det ändå lika för jävligt ut. Julsakerna kommer inte upp på vinden av sig självt. Jag känner kärlekspirr och tankarna är många och förväntningarna höga (rätt att jag försöker coola ner) inför nästa dejt. Jag tycker det är lite jobbigt att ha daglig kontakt rätt att jag vill, men det tar av min tid... Xet är och rotar i min hjärna så jag fylls av massa negativa vibbar och jag ÄR irriterad över att han är så otroligt, satans dum i huvudet. Mitt i allt ska jag gå på föräldramöte och jag har just varit och köpt mjölk för min sista krona. Sju dagar kvar till pengar *suck* Hur kul är det att vara där igen? Andas är nog rätt metod...andas...och ta en sak i taget och att inte hjärnan rusar på i 190...

Inga kommentarer: