torsdag 9 oktober 2008

Rigtigt jävla irriterande!!! Xmannen tycker inte det var så farligt att han glömmer att skriva på ett papper EN gång.... Nähe...

Idag damp nästa kuvert ner och då blev jag fr o m denna månaden av med underhållsstödet för barnen inte är skrivna här. Fick ringa och sitta i telefonkö 45e plats ------ När jag väl kom fram fick jag dra hela historien igen och nytt beslut kunde jag inte få veta när det skulle ske *suck* Men var bor barnen då, frågade jag lite snällt? Ehhh, ja de bor på den gamla adressen. Själva?försökte jag mig på. Jag fick inga svar, bara att vänta och se när jag kan få underhållsstödet igen. Just nu är jag på väldigt minus då alla mina tidigare bidrag är borta.... Det räcker inte ens om jag jobbar dygnet runt och helger - jag kommer inte ikapp hur mycket jag än försöker.... OCH det bara för att mitt X inte kommer ihåg vad han ska göra - SJUKT!

Inga kommentarer: