onsdag 8 oktober 2008

Jodå, Soppan har varit inne på dejtingsajt och tittat runt..... IGEN! Boring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast å andra sidan så är det kul också. Herregud, vad en del saker är absolut avskräckande. Såsom...

Jag bor i eget hus. (väx upp)
Jag söker en kvinna från 25-45 (själv är han 49)
Jag är en kille på 51 år (asg)
Jag vill att du ska få mig att ändra.... (skaffa ett liv - först)
Hej på er alla sötingar (till vilken nytta?)
Busig man som reser mycket... (jahaja....vad tror ni han vill?)
Passionerad pappa (hmmmm?)
Dansband (swisch.....)
Sugen på att träffa någon ny här.... (inte fan vill man träffa något X)
Sugen på att träffa någon liten tjej här (pedofil eller?)
Vill träffa en jeanstjej (ska man behöva gå i jeans hela tiden?)
Du bör gilla samma saker som jag (riktig rysning)
Har lång stubin (OCH vad händer sedan?)
Gift men söker tillfällig spänning (jaha...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow... vilka blindstyren.. alltid underhållande läsning dock.