onsdag 22 oktober 2008

Omöjliga möjligt

Ganska nöjd idag =D Min lilla test lyckades och jag får som jag vill - inte illa, mycket bra jobbat. Det är konstigt tycker jag att när jag verkligen VET vad jag vill, så blir det alltid så. Alltså när jag ser målbilden redan före så är det aldrig svårt. Synd bara att det inte alltid är lika självklart i huvudet för livet skulle ju bli så mycket enklare då.

Var så bajstrött efter vi ätit (chilligryta) ikväll så jag fick gå ut och gå en runda för att inte lägga mig och somna för natten. Idag var en ganska påfrestande dag för huvudet - har pratat precis hela dagen om allt och om igen och om igen. Ibland är det svårt att bryta mönstret.

Fick just samtal från min älskling och hon kommer denna helgen också, fast vi ska inte umgås så mycket men hon ska sova här. Hon åker ner med sin lilla familj och ska besöka släkten. Men vi får ju ganska mycket tid ändå =D och så är det bara några dagar så är hon här igen..... Livet börjar helt klart bli roligt igen - spiralen neråt är bryten för denna gången.

I morgon ska dotter och jag gå till ungdomsmottagningen. Vi är överens och hon ska undersöka sig och att det är OK att jag är med. Hon är t o m glad över att jag ska följa med..... herregud jag hoppas att hon snart har gjort uppror färdigt och att det värsta tonårsupprorer är över. Inte en chans att den lilla kan driva mig likadant när det är dax har jag redan gjort klart för henne för då hamnar jag på sjukhus i bästa fall =D

Här luktar brandrök? Inte bra... Det måste ju uppenbarligen brinna någonstans i huset eftersom det inte luktar utomhus utan kommer från fläktsystemet. Liiiite otäckt eller mycket om man nu vill tänka fullt ut.... Men idag är en bra dag, så vi lär väl inte brinna - är ju het ändå *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Lämnar ett avtryck när jag kollar runt och visar att jag är tillbaka.
Tack för din omtanke!
Kram