torsdag 2 oktober 2008

Don´t fuck with me

Ahhhrggh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag brukar sällan visa mig arg eller bli det, det lönar sig ju inte och jag vill inte slösa energin heller MEEEN jag blev så jävla skogstokig idag på en kärring jag jobbade med så jag höll på att spricka. Fick gå ut en runda för att inte trycka till henne verbalt. (jävla f..tkärring) När jag kom tillbaka så var jag is och då menar jag is. Att jag hade blicken fäst med ögonkontakt när jag lugnt och konkret frågade henne om hennes agerande? Kärringjävlen höll gå i molekyler och bröt ihop av att behöva stå till svars och det inför mig, en sketen vikarie. Jag tror inte hon behandlar någon på samma sätt igen eller är hon så jävla dum att hon gör det. Hon kommer INTE göra det med mig i alla fall.

Lokesson skrev nyligen om hur kvinnliga arbetsplatser kan vara och man blir ju beklämd över hur lite det satsas på just personlig utveckling och teamutbildning. Inom vården jobbar man ju i team och det är en skam att det inte satsas lite på personalsidan. Ibland tror man ju att man kommit till psykavdelning och dessa ska sköta de äldre.

Inga kommentarer: