torsdag 9 oktober 2008

Förändring tack!

När det väl börjar så verkar det hålla i sig. Vaknade kvart i sju i morse och skulle vara på jobbet kl 7 vid överlämnandet från natten. Då har jag någon mil att köra också. Jag var där 3 minuter över. Som en idiot klädde jag på mig i hissen och satte upp håret mm på vägen till bilen. Väl framme var det lugnt. Skulle duscha en herre och glömde ta på mig stövlar så jag har gått med blöta skor hela dagen...Sedan gick allt i ett....den ena blötare än den andra och byterna var många. Hade även glömt mitt snus hemma så nu tänker jag sluta, man kan ju bara inte hålla på och vara beroende av sådant. OK, det var väl positivt iaf.

På vägen hem stannade jag vid mataffären och gick in och handlade ganska mycket. När jag skulle betala så hade jag inte mitt kort. *suck* Hade suttit vid datorn i gårkväll och betalt och inte lagt tillbaka det i plånboken - attans slarviga, glömska människa jag är!!! Det var bara att gå därifrån - utan varor.

Nu tvättar jag för fullt och döttrarna syns inte till rätt att jag sagt att vi skulle tvätta idag..... Den ena är på träning så det är ju bra, men den andra sitter väl i bil och hånglar och det är väl inte så dumt det heller *s* Skolan går bra och det är ju skönt. Hon har fått MVG på alla prov så hon är duktig.

Skulle egentligen haft gäster i morgon, men det blev inte så för några var sjuka. Då känner jag genast att jag måste hitta på något annat för att inte skrumpna bort i min tristess och negativa spiral - den måste vändas NU! Jag måste hitta på lite roliga saker - men vad?

På söndag ska vi gå på match och det här i stan. Det ska bli kul att se henne spela.

1 kommentar:

Anonym sa...

'i en bil och hånglar...' :)


I whish... say yeah!