torsdag 16 oktober 2008

Ont illa och jävligt hett

Jag är alltid noga med hur jag använder kroppen när jag jobbar. Arbetar mest med lår- och armmusklerna för att inte ryggen ska ta skada. Jag har inte haft något problem förrän ikväll. Handleden bara gjorde ont och det är ofta man ger en högerhand för att de ska komma upp och jag vet inte hur det gått till med handleden för jag brukar inte använda den. Det känndes som hela är kajko eller någon inflammation eller så - skit!

Nu har jag i alla fall smörjt med Tigerbalsam och haft vetekudde runt så jag hoppas det kommer hjälpa och så får jag väl vara lite mer uppmärksam på handlederna i fortsättningen. Det är jävligt hett kan jag säga ;-)

En vän ringde och ville vi skulle gå ut men det gick inte att övertala mig ikväll, fy vilket skitväder ute + att jag ska upp tidigt i morgon - det lockar inte det minsta.

Nu ska jag ligga med min varma vetekudde och försöka läsa på min nya bok eller min tidning jag köpte idag ;-)

Natti!

Inga kommentarer: