tisdag 21 oktober 2008

Kärringvarning

Idag har jag vågat mig på att köpa lite hårfärg för jag tycker att jag inte tappat så mycket hår på sista tiden. Men jag köpte en förpackning jag inte haft förut och just nu så ser färgen röd ut på medlet i håret - jag avskyr röda nyanser och tycker det bär med sig kärringvarning. (ursäkta alla ni som kanske har röda nyanser i håret. På er kanske det är snyggt ;-)

Idag har jag jobbat tre timmar - en lagom arbetsdag att ha ibland. I morgon är det dock längre. I går fick jag blickar och tankar om att "slicka röv" MEN det berör inte mig så mycket OM det är min plan att ta mig dit jag vill, sålänge det inte berör någon annan, så är det roligt att "leka" tycker jag OCH se om det fungerar. Att agera på ett sätt som inte är vanligt kan nog för många upplevas konstigt, men jag lovar att de kanske blir inspirerade när de ser vart det leder.

Jag har något att se fram mot och just nu känns livet väldigt kul. Bästa väninnan kommer nästa vecka och det ska bli såååå roligt att få ha henne här. Fest är ordet! Mycket babbel lär det bli....

Ikväll har jag blivit bjuden på middag och det var så gott att inte behöva laga själv utan sätta sig vid dukat bord, fler sådana dagar ser jag fram mot...

Inga kommentarer: