måndag 6 oktober 2008

Jag förstår inte

vad som är "grejen" med Facebook? Någon soppläsare som kan förklara? Bilder, skrivande och samlande på sk "vänner", synas i bruset - NEJ jag har inget behov känner jag. Kanske det är för jag vill vara just anonym och bara skriva. Inte samla vänner och visa vem jag är. En vän till mig mailar mig konstant och tjatar om att jag ska lägga upp ett konto och hur han än förlara så förstår jag inte grejen eller vad det är som vore kul. OK, om man gillar foto så är det väl kul att kunna visa dem kanske MEN annars tycker jag det bara verkar vara samla "vänner" och det har jag inget behov av.

Kan du soppläsare ge mig några andra anledningar till varför det är kul och har du ett facebookkonto? Varför?

Jag vet att mina kära soppläsare inte tycker det är kul att kommentera men jag ger inte upp, jag vill ju veta vad du tycker ;-)

2 kommentarer:

hondjuret sa...

Nä - jag fattar inte facebook. Har ett konto eftersom jag ville spela ett spel, och får lite då och då mail från folk som vill att jag skall göra olika tester osv. Tycker det känns jobbigt bara...

Anonym sa...

Nä, tycker dumt fenomen det vara.