tisdag 21 oktober 2008


Euforisk doft slog emot mig när jag steg in i hissen. Det luktade MAN och då menar jag MAN eller kanske inte.... Det luktade något jag inte kännt på länge en doft så manlig och god att jag var tvungen att trycka ner mig och åka upp igen.... Jag undrar bara vem denna doft satt på? Det har hänt en gång förut så kanske han bor här? Jag gick i alla fall igång på den och nu har jag kvar förnimmelsen i näsan. Det var ingen stark lukt utan bara så fräsch och manlig. Brukar inte män lukta så mycket längre eller är det så att jag är helt off vad gäller män. Kan jag vekna på vad som helst nu för tiden? Jag tål inte starka perfymerade dofter, men detta luktade något så otroligt gott att jag skulle kunna .... ja jag vet inte vad. Jag vill ha en man med den doften - det vet jag nu *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaaaaaaaaa ha ha ha ha!! Du är FÖR härlig!!! Åka upp och ner i hissen, wow!!! DET kallar jag vara livsnjutare och verkligen leva det oxå, skit i kaviar och champange, det är utomliggande element, men att åka upp och ner i hissen, för en doft, ja du, helt underbart, jag vill länka detta inlägg, så att fler får läsa!