torsdag 26 februari 2009

Större yta tack

Jag trivs att bo i lägenhet och idag är första gången jag saknar att bo på större yta. Det är inte klokt vad jag är slarvig. Förra gången jag skulle sy så tog det några dagar före jag hittade alla delar till symaskinen. Vad händer idag, samma sak är borta igen OCH jag lade inte tillbaka den på det ställe jag hittade den förra gången - aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh jag hatar när det är så här.

För första gången vill jag ha större yta att röra mig på så att jag kunde ha min symaskin uppe, mina målarsaker, mina fina handgjorda papper, mina verktyg JAG VILL HA DE TILLGÄNGLIGA i ett eget rum så det inte blir ett jävla letande varje gång jag ska göra något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helst skall den ytan för alla symaskiner och staflier och drejmaskiner och skrivpulpeter vara beläget högst upp på huset i en alldeles egen vinterträdgård med utsikt över havet...

*drömmer*

;-)

Anonym sa...

Mr Harold, vilken underbar tanke och beskrivning - tack! En sådan vill jag ha.

*följer med i drömmarna* ;)