onsdag 18 februari 2009

Störd

Nu måste jag skriva här så jag kan få av mig det för jag ÄR störd. Jag är elak, jag är faktiskt det fast inte många tror det. Just nu känner jag mig sådan och jag är även irriterad. Dagen är vigd för studier och jag har förklarat för de i min omgivning att jag inte är pratbar förrän i morgon efter tentan. De flesta t o m min dotter ställer upp på detta och tassar omkring och pratar inte mer än nödvändigt. Vad händer. Dejten förstår nog ingenting. Han ringer och jag knäpper av. Han sms:ar och jag svarar inte. Telefonen måste jag ha på eftersom dotter är bortrest och om de ringer från jobbet. Satan vad jag blir störd!!!!!!!! Jag vill inte ha någon som klistrar sig fast på mig och helst inte då när jag förklarat hur läget är. Jag vill inte ha daglig kontakt, jag vill inte precis veta vad han gör. Jag vill känna distans och man hinner ju inte sakna om man har ständig kontakt. Han vet inte vad han gör. För det är just detta som tar strypgrepp om mig och jag drar mig undan. Nu har jag nog fått ur mig detta så nu tillbaka till ...lagar och förordningar *ghaaa*

1 kommentar:

Anonym sa...

*tassar tyst förbi*

;-)