tisdag 17 februari 2009

Helt frisk

Vånda...igen...hur dum är jag som inte läst mer och nu är jag där igen med ångest om att inte klara tentan igen. Nu är det en sjuveckorskurs som jag ska tenta av och jag har inte lagt ner en vecka samanlagt tror jag. *suck* Men vad kan hända? Jag får tenta om och det är ju inte så farligt egentligen, bara otroligt tråkigt och så kommer jag ju efter med de andra ämnerna som jag läser samtidigt. Nåväl, kanske jag kommer igenom med G i alla fall rätt att jag blandar ihop gröt och välling just nu verkar det som.

Något som är bra är att mina annonser har sålt fantastiskt bra så nu har jag kunnat fylla på både mobil, matförådet, skickat pengar till dotra och har 500 kr över - lysande =) Reparationerna på bilen som slutade på 2700 är också ur världen så jag är med andra ord över ytan igen.

Kärringen på övervåningen är antagligen full igen för det hörs fyllesnack och dansbandsmusik... hur kul är det på en skala?

Stora dottern har fått åka till pojkvännen 50 mil norrut och mamman har klippt navelsträngen. Hon ska åka hem själv och jag är faktiskt lugn, inte mycket jag kan göra.... Jo, jag satte ju in lite extra pengar till henne och så får jag väl sätta in lite till samma dag hon ska åka så hon kan äta på vägen ner för det kan jag tänka mig att hon inte tänkt på.

Nu har jag surplat i mig det heta ingefärs/vitlöksvattnet och jag tror jag ska krypa ner och sova så att jag kan upp tidigt i morgon och känna att jag är frisk, kan allt jag gått igenom idag, är lugn som en filbunke, ingen mobil som stör och med ett flyt på morgondagens igenomgång.

Inga kommentarer: