onsdag 25 februari 2009

Feel good

En må-bra-känsla har hittat mig idag. Ingenting speciellt har hänt utan jag känner bara ett lugn i kroppen. Det är nog den där PMSen som försvunnit och att jag inte känner mig pressad längre.

Dejten håller sig på avstånd och det känns bra. Ibland är väl det meningen att man ska göra små avstickare som man egentligen vet är fel men som för stunden kan kännas meningsfulla.

En kompis och jag har varit ute och handlat lite och jag har äntligen hittat födelsedagspresent åt dotra som jag vet hon kommer gilla. Nu ska jag bara kunna hålla mig så att jag inte berättar =))

Musik...musik är underbart och ljudet hamnar som bumull i mig. Jag kan verkligen åka med känslomässigt i musik, nästan så jag själv tycker jag är FÖR mycket. Just nu är det väldigt skön musik som ljuder och jag går här och bara mår bra. Nu ska jag städa och plocka i ordning i mystakt, det har nog aldrig hänt. Annars brukar jag ha rock på och swicha fram istället *s*

Min minsta dotter fyller 15 år....det är inte klokt vad tiden går fort... man kan säga att jag fixade det .... snart...om kanske tre år. Jag är snart där. Idag mår jag bra - herregud..... Jag skulle vilja ta hela världen med kärlek. Stora ord? Kanske...men jag har ganska mycket att ge när jag mår så här bra.

Nu ska jag tömma glas-kross-förådet och gå ner med i glasåtervinningen....hmmm

Inga kommentarer: