fredag 13 februari 2009

och så ändras det på ett kick....

Är övertygad om tankens kraft, med mig fungerar det oftast och livet har lättat en aning igen och det gäller pengar. Att ha bil när man inte har råd egentligen är inte kul och heller inte att besiktiga den och få lista på saker som bör åtgärdas inom två veckor - annars körförbud. Nu helt oväntat men som jag började tänka på i går kväll kom lösningen och det är konstigt - tankens kraft är otroligt stark. Nu ska jag bara fixa en sak till och så är jag över ytan igen... och nu undrar jag även var du är?

2 kommentarer:

hondjuret sa...

I förhållande till ytan menar du?

Just nu en bra bit ovanför faktiskt när det gäller pengar. Van som jag är att leva på ingenting som student och ensamstående mamma - har jag plötsligt både en man att dela utgifterna med och en lön att betala dem med! Luvligheters ljuvlighet!!! Att sedan lönen är skrattretande låg med tanke på min utbildning och den arbetsinsats jag (coh mina kollegor) gör - är en annan femma...

Anonym sa...

Över, under, över, under.... ständigt, det ser lite bättre ut, men kampen, den eviga kampen, det tröttar mig, och jag måste gömma mig, igen.