torsdag 12 februari 2009

Att bo i en liten stad...

... kan ha många fördelar, men också nackdelar. Vad är det som stör mitt sinne just nu? Jo, fick höra att det "skvallras" har inte hört ordet på länge och har inte ens tänkt att det förekommer MEN uppenbarligen är det så eftersom jag fick höra det att det "skvallras" om mig och "någon". Nästan skrattretande att bara höra det. Vad som skvallras om förtäljer inte historien utan jag fick endst reda på ATT det skvallras. Första tanken när man hör ordet skvallra går till tjejer som skvallrar, men i detta fallet är det snarare män som tydligen sitter och för skvaller på café... (hur manligt är det på en skala?) Eftersom jag nu inte fick reda på vad det skvallras om så retar det mig ännu mer eftersom jag är obotligt nyfiken och det skulle vara så roligt att just få höra vad "kärringarna" som i detta fallet är män, kommit fram till? Inte mycket tror jag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du betydelsefull och intressant med andra ord.. ;-)