söndag 22 februari 2009

Söndag

PMS och det med besked. Har kommit i svacka som heter duga. Efter veckans stress med tenta och pengar och allt annat, gick luften ur. Klarade ju både tenta och pengar men sedan kände jag mig som en disktrasa, så trött och deppig. Visst piggade det upp med tjejträff i torsdags kväll men när jag kom hem somnade jag som en stock och fredagen gick i samma zombistadie. Kroppen hänger liksom inte med och PMS uppe på det var det ganska lätt att stänga av telefonen och dra filten över huvudet.

Att ha mina glada vänner är guld värt men att jag trasslar i dejter är bara för jobbigt, så nu har jag avstyrt det mesta så jag kan gå vidare. Det är ingen ide att ha ett förhållande som man egentligen vet inte är det man vill ha bara för att få lite beröring, närhet och uppmärksamhet. Nej, skärpning!!!

Nu ska jag räta upp livet igen så jag kommer på rätt spår och tänka lite på vad det är jag ska uträtta för mig för att komma lite längre vad det är jag vill uppnå.

Nu ska jag hämta den stora dottern och vi ska tillsammans laga söndagsmat och förhoppningsvis ha en trevlig söndag.

Inga kommentarer: