tisdag 3 mars 2009

Nytändning

Idag ringde min mentor och vi bollade lite fram och tillbaka var jag skulle jobba i sommar utöver de veckor jag själv redan bokat in. Hon kom med ett förslag som jag inte själv ens funderat på men som jag blev supertänd på. Där kan jag använda många kreativa bitar som jag gillar att få jobba med. Jag förstår inte att jag inte själv kommit på tanken, men det är väl så det ska vara att ha en mentor som kan tillföra det man inte själv kommer på för att gå framåt.

Nu helt plödsligt känns allt superkul nu ska jag bara ringa och fixa i morgon så jag får vara där i sommar också.

För övrigt så ska jag göra en HEL studieplan tyckte hon så jag vet när jag slutar. Visst, är det bra men då kräver det ju att jag följer den. Jag har nu pressat in allt så jag ska vara färdig i slutet av augusti och då har jag gjort 9 veckor praktik också. Visst grejar jag det...visst...måste...visst...lätt som en plätt...Det är bara att läsa på och inte störas av annat....hmmm...

Jag har lagt in 3 veckor som jag bara ska läsa lättare ämne - på stranden =))

Inga kommentarer: