torsdag 5 mars 2009

Förhandling

Förmiddagen gick åt till att springa upp och ner från tvättstugan. Nu är allt tvättat igen. Kunde inte sova inatt utan låg och vände och vred på mig. Antagligen för att jag varit så upprörd på dagen. Snart ska jag gå och få mina fötter gjorda. Brukar göra det någon gång ibland. Det är så superskönt när de pillar, filar och masserar. Idag blir det nog lite färg på de där tårnaglarna också. Brukar bara ha det på sommaren när man visar fötterna mera, men nu känns det lite kul att piffa lite extra.

Har huvudvärk och det enbart för jag hoppade över kaffet idag. Varför gjorde jag det och varför får man huvudvärk när man inte dricker? Annars har jag aldrig ont i huvudet, bara när jag missar kaffet på morgonen och det händer ju inte så ofta för det är ju så supergott =)

Ska sätta mig och plugga sedan för inlämningsuppgifterna ska skickas in, snart väntar en dundertenta och jag kommer vara lika panikslagen denna gången. Man tror ju nästan att man ska bli läkare...hmmm

Jag ska åka iväg i helgen och den lilla dotra vägrar följa med och hon vill inte vara hos mormor så igår pratade jag med stora dotter som förhandlade sig till en klippning om hon bor här i helgen. Det hade ju varit kul om hon gjort det utan att få något för det men nu är det så och jag vet inte om jag gör fel....antagligen.

Inga kommentarer: