måndag 17 november 2008

Oviktigt vetande...

1. Hur många förhållanden har du haft? Två stycken där jag älskade helhjärtat. Tredje hoppas jag på =D
2. Hur många sexpartners har du haft (ärligt)? Har aldrig varit bra på matte ;-)
3. Vilken är din käraste pryl? Kanin
4. Är du en social människa eller mer av en ensamvarg? Absolut social
5. Skulle du någonsin våga hoppa bungyjump? Inte en chans!!!! Höjdrädd.
6. Är du flygrädd? nepp
7. Dricker du måttligt, lite för mycket ibland, eller för mycket allt för ofta? Jag dricker måttligt och kanske för sällan enligt vännernas konsumtion.
8. Hur blir du när du blir full? Säkert patetisk
9. Har du någon eller några egenskaper som du tror att andra reagerar negativt på? Att ibland vara för rak och säga vad jag tycker.
10. Är du bra på att laga mat? Jag är nog ganska bra på det men jag är trött på att laga vardagsmat varje dag eftersom det oftast är jag som står för matlagning mm
11. När du går på en finare restaurang, vad beställer du helst? kött
12. Känner du dig fattigare eller rikare än genomsnittet? Fattigare vad det gäller pengar men ser det som en utveckling då jag har haft ganska bra förut. Rik vad det gäller kärlek (förutom partner då)
13. Är du en spara eller slösa? Sista åren en riktig spara men har tidigare varit en riktig slösa där pengar flöt mellan fingrarna.
14. Om du är en spara, vad tycker du om de som slösar? Hoppas att de inser oviktigheten med matriella ting.
15 Om du är en slösa, vad tycker du om de som håller hårt i slantarna? Dumsnåla människor är det värsta som finns. Snålhet är en av de sämsta egenskaperna man kan ha.
16. Ateist eller troende? Jag tillhör ingen religion men jag TROR på något högre. Att inte tro skulle mitt liv kännas meningslöst.
17. Borgarna eller sossarna (eller ingetdera)? Jag vänder kappan för det jag tycker är bra. Någon sa att jag var "moderat-komunist" Ja, så är det nog, alla har något gott i sig MEN jag har aldrig röstat på sossarna.
18. Vad tycker du är negativt med internet? Att barn kan råka illa ut. (även vuxna) droger osv
19. Vad är positivt med internet? Mycket - att jag har kunnat sälja saker, nätbanken, bloggen, kontaktnät och mail oj, det finns ju massor...
20. Tycker du att någon eller några av dessa frågor var för närgångna? Ja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hirr, hirr, du är höjdrädd men inte flygrädd...! ;-)

Tittade på TV igår om dina hemtrakter. :-)

Anonym sa...

Mr Harlod

*ler* Skulle jag flyga med vingar så vore jag säkert livrädd men i ett flygplan är jag inte rädd.

Aha...undrar vad de pratade om då - Volvo kanske?