onsdag 12 november 2008

En bra dag =D

Äntligen har jag fått tummarna loss och tagit tag i det som aldrig blivit rört sedan vi flyttade in för sex månader sedan. Nu är det kaos, för det ena leder till det andra, så nu är det uppställt överallt, men kanske om några timmar (om jag verkligen slutför) att allt kommit på sin plats.

Vad lätt det är att bara bygga på. Nu har jag rensat min stora gardrob och det känns väldigt bra. Nu kan dotter gå genom där istället och därmed får jag sova ostört om jag jobbat natt.

Idag är en bra dag - jag är glad. Det känns i hela kroppen och när man känner så vet man ju känslan som man vill ha egentligen alltid. Det gäller ju bara hålla sig där, på rätt spår.

I eftermiddag ska jag baka bröd och lite annat. I morgon kommer lilla mamma och fikar på morgonen och sedan ska jag med dotter till tandläkaren för att därefter börja jobba igen och det tar ett tag före jag blir ledig igen. Det är svårt att ta vara på de dagar man är ledig eftersom man inte vet om man ska jobba... Jag har nästan redan jobbat ihop denna månaden så allt som jag jobbar framöver blir bara plus och jag hoppas det ska bli mycket.

En annan sak som jag inte nämnt..... Jag älskar och vill bli älskad! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt positivt inlägg och vad glad jag kände mig när jag läste det!
Skönt för dig att det känns bra!!
Kram