söndag 23 november 2008

Leta leta...



Var är mina betyg från tidigare gymnasium och högskola?!? Visst jag har allt i en mapp som jag senast hade när jag skrev in mig på arbetsförmedlingen. MEN NU?!!!! efter flytten och allt, var är de nu? Jag har inte så mycket papper osv så det är oroväckande att jag absolut inte vet var de är. Behöver dem för att validera utbildningen jag ska gå på så nu är det bara att få en "bild" var de ligger.....



Varför tänker jag på tidigare Hondjurshålan när jag såg denna bilden *skratt*


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ring Saida eller nån sär sierska så skall du se att hon vet precis vart du har lagt ditt betyg. Jag gissar på att du lagt det i högen med 'viktiga papper som måste gömmas tryggt och säkert på ett så bra ställe så jag glömmer bort det själv till nästa gång'.
Ja, för du har väl inte sålt det på loppis? :-)

Lycka till!

Söndagskramar

/Peter Pan

Woman soup sa...

Peter Pan

Sålt har jag inte gjort, möjligtvis slängt eller....ve och fasa....på vinden.

Söndagskram ;-)

Anonym sa...

För att du är synsk vad det gäller f.d Hondjurshålor kanske... =D