tisdag 1 september 2009

Pengar, pengar, pengar

Jag reder mig, eller med lite hjälp har jag klarat denna utbildningsperiod om man bortser från *rysning* FKs idotbeslut. Jag har klarat det rätt att jag inte klarat att jobba så mycket som jag räknat ut. Med lite lån några dagar och en del längre lån. Denna månaden är allt betalt tillbaka till alla de som stuckit till mig när det varit som fattigast. Jag har även betalt 1000 kr i självrisk och en del andra oförberedda utgifter.

Det som är roligast är att jag faktiskt har kunnat köpa några presenter också som tack. Jag har valt och hittat perfekta presenter som uppskattats och det tycker jag är roligt. Min mamma fick en komplett Hackeforsservice som skulle kostat nästan 9 tusen som jag letat upp och köpt i andra hand för en tusenlapp. Min bästa vän fick en spikmatta och så var det några andra som fick lite..... jag själv har ett par stövlar som står i mitt sovrum som jag sedan igår legat och tittat på...

Jag fortsätter med mina annonser och just nu har jag 50 nätauktioner. En veckas försäljning ger idag 800 kr (ca 20 auktioner) Inte dåligt för sådana grejer som annars slängs. Jag ska fortsätta och med början nu så ska alla försäljningar gå till reskassa.

Idag har jag börjat med LCHF ska prova detta i en månad har jag bestämt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! (pluggandet)
Beklagar (Idiotbeslutet)
Snygg gjort (Presenterna)
Läckert! (stövlarna)
Duktigt (Annonserna)
Lycka Till (LCHF:andet)

:-)

Kram från PP

Anonym sa...

Peter Pan, vad glad jag blir över ditt engagemang att skriva så uppiggande ord - TACK!

Kramkalas! ;)