tisdag 8 september 2009

Jag är BRA!

Jag är jättebra!!!!! Fantastiskt bra!!! Ja, nu har jag nog sagt det så ni förstår och jag är så nöjd med min insats med studierna. Jag ser slutet nu, väldigt nära och när jag kollar så har jag faktiskt MVG i allt och nu återstår det bara två ämnen till så har jag nått full pott. Gud vad det känns skönt och jag är ju faktiskt duktig också... Ha ha!!! Jag är lite nere idag, så därför måste jag peppa mig med lovord och nu får du soppläsare också ta del av peppingen för du är ju bra du också. ;)

Nu kommer dotter hem och jag har gjort en fusk ostkaka som vi ska äta till fikan. 2 ägg, 2 dl grädde, 1 burk keso, 1 dl hackad mandel. 175 grader 1 1/2 timme. Serveras med frysna hallon. Det ska bli kanongott.

Jag är ju bra på annat oxå, nu får vi inte glömma något när jag ändå håller på. Jag har sålt saker för 4 tusen kronor på nätet och loppis - det är inte illa. Herregud vad jag kan klara mig =)) Nu klarar jag av denna månaden också.

Vet ni, ska vi ta en sak som jag inte är bra på? Jag kan inte städa så det blir grundligt städat överallt för jag kommer aldrig runt, utan tar allt på ytan och så på ytan igen..... Jag funderar på om jag skulle ringa min gamla städkvinna och fråga om hon kan komma hit så det blir gjort och det ordentligt. Ja det ska jag nog göra. Vilken lättnad det skulle bli.

1 kommentar:

JenJen sa...

Tss, du kan visst städa, ser du, för du är bra på att ringa städkvinnor!