onsdag 10 december 2008

Vad går du på?

frågade min dotter idag när hon ringde. *s* Energin flödar och idag har jag "möblat" i dottens rum. Varit uppe på vinden och målat ett bord och en fåtölj till henne. Det luktar ju så mycket om man har det i lägenheten, så jag kom på att jag kunde nog stå på vinden. Hittade en annan jättefin stol där också som jag tog ner, en snurrpall med svart skinnsits - jättefin. Hittat är hittat - så är det väl?

Har varit i skolan också och det gick riktigt bra så nu är det lugnt läge och jag kan ta tag i allt det jag satt igång här. En kompis ringde idag och var så jävla rolig att jag höll på att skratta på mig....

Skickade ut inbjudan i går och i dag har det kommit många glada mail, så det blir nog bra. Har inga pengar kvar och jag skulle verkligen behöva köpa mig något om jag nu ska gå ut i helgen. Inte för jag vet vad, men något vore kul. Måste gå och klippa mig också, helt nödvändigt för jag börjar likna en svintoboll. Jag har fått erbjudande att låna tills jag får mina pengar så det får väl bli så om jag ska hinna handla julklapparna i tid. Japp i morgon ska jag nog lura med Xet att åka till IKEA även han är på bra humör nu för tiden. Det är säkert för han har stora dotra där - bra för dem OCH även för oss andra två. Det kommer nog bli jättebra. Men vad jag inte var så glad för är att hon träffat någon på distans som nu ska komma i jul och då ska de bo här. Vet inte om jag riktigt vill det med tanke på att jag jobbar och den lilla är hemma och ledig. Iofs så ska väl hon spela mest varje dag i olika cuper så det kanske löser sig.

På fredag ska jag ju gå på julbord också..... varför känns det inte kul med det då? Inte alls.

Har suttit och gjort en julmusiklista ikväll men jag får väl fylla på den med lite till.

Och den stora händelsen är väl idag att mitt bredband åter fungerar efter avstängningen. Så nu kommer snart ett inlägg om kundvården på Bredband2.

Sov gott ;-)

Inga kommentarer: