torsdag 4 december 2008

Awarded


TACK det var roligt att JenJen och Peter Pan tilldelade mig denna ära. Någon orkar med mig alltså... *s*
Det tog lite tid men nu svarar jag i alla fall och resten av texten knycker jag från PP...
Till saken hör ju sen givetvis att jag skall lämna rosen vidare till de som Jag tycker är värda en Award för sina bloggar, allt enligt en förskriven punktlista:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag awardar ni som inte fått denna utmärkelse och som är här och läser. Skicka gärna en uppmaning och en länk till mig så jag kan besöka er sida - jag lovar jag ska besöka er.
Soppkram!

Inga kommentarer: