fredag 12 december 2008

Fym

Frustrerande irriterande med Exel. Jag är så jävla kass på sådant jag tycker är tråkigt. Jag förväntar mig inte av mig själv att jag ska lära mig eller lösa det smidigt, så jag får skylla mig själv.

Sagt och gjor så fick jag väl ihop de där siffrorna och så skulle jag bara skriva formlerna så de räknade ut sig. Säkert basic för dig som kan men för mig gick det definitivt inte. Letade i boken efter vad det skulle stå i formlen när det ska vara 'minus' Näää INTE det sod fan ingenting om det och jag kunde inte lista ut det själv heller. Så nu du soppläsare får du gärna hjälpa mig - tack?

Alltså humöret gick ner och jag tänker inte sätta min fot utanför dörren ikväll och det är säkert bra det. Men var är tröttheten? Får väl ta Exelboken så lär jag väl somna inom minuten om jag bara lägger mig.

I morgon ska jag träffa lilla mamma och jag ska hjälpa henne köpa lite julklappar. Hoppas att hon har pengar så jag kan låna lite till lönen. Jag ska få välja något till mig också och då är frågan om jag ska önska mig skor eller fym? Fym är ordet som myntades när bästa vännen bodde här och vi skulle någon stans och vi hade lite ont om tid och rätt vad det var så stod hon bara färdig när jag duschat.... Ska du inte duscha var min fråga? "Varför duscha när det finns fym" Sitkul är hon nästan jämt. =)

Jag får väl försöka sova - natti

Inga kommentarer: