tisdag 12 augusti 2008

Sandsmak...



Nej inte ens smak av sand verkar det bli mer. Jag har INTE badat tillräckligt denna sommaren och jag vill gärna ha tillbaka lite finare väder. Det regnar väl inte än men någon sommarvärme är det inte.

Idag känns som en deppdag. Hade tänkt att jag skulle jobba förmiddag idag men här sitter jag och får väl jobba även denna kväll.

Ska snart ställa fram lite nybakade frallor till alla sovande. Det liknar mest ett hotell här nu för tiden. Alltid övernattande ungdomar. Det är roligt men det är bara jag som inte har någon som sover över. Ett sting av längtan kanske. Det är roligt att de trivs här och jag får väl sticka huvudet i sanden ett tag till...

Att plödsligt fått pengar är inte smärtfritt. Jag har ju under de senaste åren kämpat ganska hårt för att få pengar till mat osv. Nu känns det lite tomt att inte behöva göra det, så nu fortsätter jag lägga upp annonser och det kändes kul igårkväll. Hade inte räknat med att jag skulle känna så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tokigt... prova trycka F5 så se om det funkar bättre för dig då? Kram

Anonym sa...

Ska försöka.... ;-)