fredag 15 augusti 2008

Herregud!

Då är frågan? Ska man vara smickrad eller? Mycket trevilig kväll med många skratt. Hamnade på puben och där var många frågetecken och skratt. Hur ska man tolka *s* Kände mig som 16 igen. Någon knackade mig på axeln och sa att min väninna var het... Gapskratt jag trodde inte det var sant. Kan en vuxen människa uttrycka sig så?



Fick även kommentarer från något yngre män och hur ska man tolka detta? Jag måste erkänna att jag kan inte alls ta in det utan känner mig pinsam. Vad fan skulle jag göra med en ung man? Eller det är klart, visst skulle det vara härligt men sedan?



Nä, hem var enda vägen men faktiskt med den väldigt trevlig man i minnet. Det visade sig att vi ska på samma kräftskiva på lördag och skulle ordna färden ihop....

3 kommentarer:

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

Trevligt att få ett smile från dig =D

Soppkram!

Anonym sa...

Och nu är du säkert på kalas och har jätteroligt!! =D