tisdag 12 augusti 2008

Datorjävel!!!!

Visst, har precis vant mig vid att INTE ha något ljud på datorn. Här får laddas ner på andra medier för att man ska kunna lyssna - det har fått gå. MEN NU!!!! Fick tuppjuck idag och de kunniga vänner som varit här har lämnat den ljudlös... Alltså, idag slängde jag iväg alla de program som jag fått installerade (huga) Formaterade om eländet MEN tror ni något fungerar - JAG HATAR DATORER SOM INTE FUNGERAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är en ANVÄNDARE inte någon jävla it-proffs som vill mecka program och gud vet vad.

VAD GÖRA? Satan vad irriterande. I morgon ska jag kolla om jag kan köpa en ny dator.

Pulsen är högre än den borde så man får väl sätta sig på balkongen och svalka av sig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lugn och fin! Ta ett djupt andetag!
Det är en maskin som inte är fullständig än och förstår vad du vill och tänker..... den styrs till stor del fortfarande av oss människor!

Hoppas det fixar sig för dig eller ligger datorn i containern nu??

Ha en fin dag!
Kram

Anonym sa...

Witch, hade det stått en container utanför så hade den säkert legat där.

Jag har heller inte köpt någon ny utan får väl hia mig till hjälp anländer.

Nu har jag väl så mycket virus i den så jag kan bara vara uppkopplad ca 5 minuter sedan är det stopp - man får göra annat...

Soppkram!

Anonym sa...

:(
dumt... de har just bytt moderkortet på min, sprillans nya, ny dator=barnsjukdomar i massor... fick den 8 juli, senast i går var det ett märkligt felmeddelande.. igen, vill inte ha andan i halsen var gång jag slår på den.