fredag 8 augusti 2008

Ny kamera



En ledig dag igår på ön och med ny digitalkamera fotades det både här och där. Så här långt verkar det som en helt OK kamera, köpte den på Tradera ganska billigt.

När jag kommit hem så kom en kompis upp och vi satt och drack lite vin och pratade på balkongen - mycket trevligt.

Idag ska jag jobba kvällen så vi bara skrotar runt här idag. Någon sol är det inte i dag heller så man kan med gott samvete stanna inne.

Om jag har skakat? Japp, varje dag och jag tror det börjar kännas att man fått lite mer styrka för det är inte lika jobbigt längre... meeeen jag måste göra mer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

God fredag på dig!
Kikar in och önskar dig en trevlig helg.
Byter blogglänk på dig nu hos mig så blir det smidigare!

Var rädd om dig!
Kram

Anonym sa...

Witch - tackar!

Hoppas du får en härlig helg och att solen tittar fram. Det är kul att du är här på den nya bloggen.

Soppkram!