torsdag 21 augusti 2008

Frågor

Vilken kul man, humor har han i alla fall =D kolla länken här!

Fruar och män? Singlar? Sambos? Särbos? Jag undrar just vad som är meningen att vara två? Jag vet precis hur jag skulle vilja ha det men börjar fundera på om det är möjligt?

Visst jag är ett ständigt bollplank och det är helt OK. MEN när det gäller förhållanden så är ju inte jag den bästa att rådfråga (vill ju ha allt). Det bara slog mig idag, jag känner ingen som har det bra i sitt förhållande. Alltså, så som jag tänker mig det. Då är ju frågan till mig om jag har orimliga förväntningar på hur det ska vara?

Jag har vänner som är gifta som aldrig och då menar jag aldrig ligger med varandra. De har utvecklat en vänskap istället. Jag säger inte att det är fel, men varför vill man leva så? Jag har även de som är gifta och uppenbarligen ljuger om hur bra de har det för att det inte ska komma fram hur missnöjda de är. Jag har de som trånar efter mer sex, men där en av dem uppenbarligen inte varken är sexuellt intresserad eller att det går att prata om. Jag har de vänner som går och ser blått medans deras män knullar runt vid varje tillfälle som ges. Jag har de som särar på benen en gång i veckan för att de känner att de måste, helt utan lust eller passion. Jag har en vän som uppenbarligen fått det jag skulle älska, men hon hänger fast vid att ha många (inget för mig) När jag tänker igenom min bekantskapskrets så känner jag ingen som har det som jag vill ha det i ett förhållande OCH då är frågan om det är jag som har för höga krav på vad ett förhållande ska ge?

1 kommentar:

Anonym sa...

Annonsen... *asg*!