lördag 16 augusti 2008

Lyckad kväll

Så trevligt!!! Var på kräftskiva ikväll och det var knytkalas. Många trevliga människor och jättemysigt. Vädret var perfekt. Stilla sommarkväll och värdparet hade tänt ljus och lyktor i mängder. Eftersom jag ska jobba dunderpass i morgon och redan hade tillräckligt "roligt" i torsdags så körde jag med glädje bil hem idag - ingen alkohol mer för mig. Jag har lika trevligt utan. När jag gick hade de tänt en brasa och det var mysfaktor 100, men ska man upp kl 06.00 så är det lika bra att åka hem och här sitter jag nu och är egentligen inte trött.

Min dator är helt paj och jag har tur om jag hinner skriva detta inlägg utan att den stänger ner sig. Jag har blivit erbjuden hjälp från två håll så jag tror nog att det fixar sig i veckan.

Fredagen blev ju en katastrof som jag inte tänker uppleva igen - jag kunde inte gå och jobba på morgonen för att jag..... (skäms som fan)

Tänkte jag skulle in och kolla på Midnattsloppet hur det gick för "mr nattpratare" men sajten var överbelastad. Kanske ringer han och berättar....

Hoppas din helg är bra soppläsare!

Soppkram med kräftsmak ;-)

Inga kommentarer: