fredag 25 juli 2008

Vibbar i kroppen


Den står i mitt kök nu ;-) Nu kan jag skaka loss varje dag ELLER jag ska skaka loss varje dag. Väldigt kul och tur att jag var hemma själv när jag installerade den. Kanske är den inte så bra eller så är den bara annorlunda mot de jag skakat på tidigare, för denna gungar mer och man ska stå på den i 15 minuter. De som jag tränat på förut har varit i 30 sek intervaller. Den som vaknar i morgon få känna. För annars är det nog bortkastade pengar....
För övrigt har jag jobbat och sedan blev jag bjuden på middag med supergod grillad mat. Just nu är här dötyst i lägenhet och jag njuter av att få vara lite ensam.
Det kom ett vykort till barnen idag från deras pappa som har tagit sig friheten att jobba långt härifrån hela sommaren. Man kan ju tycka att han kunde fråga om det var OK, men det gjorde han inte och barnen verkar inte bry sig heller så.... jag kan ju lägga ner de negativa tankarna som pockar på att dyka upp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du inte berätta hur det går med skakeriet, i ett inlägg?? Flagga gärna hos mig när du gjort så! :)