torsdag 31 juli 2008

Jobb på lådsas

Idag var jag på FK. Jag har upptäckt att jag fått för mycket pengar och ville rätta till det omgående. Jag hade missat att jag varit frånvarande från mitt aktivitetsprogram. Själv tänkter jag i arbete och där har jag varit närvarande, alltså inte frånvarande en sekund. Svårt att göra rätt när man inte tänker som dem. Handläggaren upplyste mig om att så mycket pengar som jag fått nu har ju en som "jobbar riktigt" Just de orden. Ögonen var nog svarta på mig när jag lyfte blicken från blanketten och upplyste honom om att jag faktiskt arbetar på riktigt. Det är deras jävla aktivitetsprogram som gör att jag enligt honom inte jobbar riktigt. Tack för den pulshöjningen idag...

Nu ska jag iväg och mata, duscha, promenera, torka skit både här och där, se till att de få i sig vätska, städa, ge mediciner och prata och skratta - men allt är ju bara på lådsas ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

*tappar hakan* sa han så??? Anmäl honom, det är ju för fan ärekränkning!!!!!!!!!