tisdag 29 juli 2008

PMSdag

Vaknade vid 5-tiden i morse och insåg att jag mådde skitdåligt. PMSdag stod skrivet i pannan då jag tittade in och fick syn på.... Gårdagen i Kristianstad var kul MEN så jävla jobbig. Vi gick över 14000 steg bara in och ut i affären och i värmen som var. Jag köpte vatten hela tiden tyckte jag och så fick jag ju vila varje gång *s*

Dottern tyckte inte vi var färdiga förren vi besökt samtliga affärer i city + sportaffärerna. Vi kom dit vid 10.30 och 17.15 utbringade hon orden "nu är jag nöjd" Tack gode gud för att jag inte behöver göra detta på ett tag. Jag förstår inte hur det kan kännas så jobbigt att bara gå och strosa sådär. Kanske är det att man kollar saker hela tiden - konstanta intryck.

Det var mysig dag i alla fall och vi åt lunch på en jättemysig Italiensk restaurang. På hemvägen stannade vi och badade vid Valje och jag passade på att ta en liten microsömn på 10 minuter. Något sällskap i bilen fick man inte utan dotra såg mest ut som en fisk där hon sov gott och utmattad brevid.

Jag fick tror jag mår lite dåligt av att jag har fått pengar och handlat en del. Nej, detta är inte likt mig MEN jag tror att jag får lite ångest över att jag shoppat en del. Jag funderade på detta om det kunde vara så och varför i så fall för jag behöver verkligen det jag köpt. Jag vet inte men något är det i alla fall. Jag har legat själv största delen av dagen idag på en klippa och bara varit. Har inte jobbat idag. Senare på eftermiddagen fick jag sällskap av en kompis och det var trevligt. Det svalkade nästan inte att bada idag. Det var 24 grader och jag hoppas inte det blir varmare i vattnet. När jag dök idag knakade det till i ryggen och allt kom på plats igen. Jag skulle nog behöva gå till en naprapat eller vad de heter. Jag har en låsning i ryggen som ibland inte vill släppa. Antagligen sträckte jag väl ut mig i dyket.

Denna veckan är det sailfest i Karlskrona!

Inga kommentarer: