torsdag 31 december 2009

Hela hjärtat gråter idag...

7 kommentarer:

Sagosessan sa...

Nämen? Kärleken kommer, kärleken går?

Sagosessan sa...

Kram till dig! glömde jag skriva

JenJen sa...

*kram

Peter Harold sa...

Läste om dina kriser, och tack och lov kommer några av dem att gå över utan större smärta, hoppas jag.

Fast det där med att bli äldre, det är vi många som skräms över. Dels för att personen i spegeln inte alls liknar den man minns att man var, men mest för att vi kanske är rädda för att andra skall ha åsikter om hur man åldras. I ditt fall verkar inte avsaknaden av 8 år göra din situation så akut... ;-)

Förstår din tvekan om att göra dig av med bilen. Själv önskade jag att jag hade några miljarder så jag kunde starta en bilfabrik som tillverkar ÄKTA billiga folkbilar för de som bara behöver bilen som transportmedel och inte statussymbol.

Hoppas att allt går bra med din krishantering!

*kram*

Anonym sa...

Kramar från mig med!

Och en alldeles ny näsduk att torka tårarna på.

/PP

JenJen sa...

är det alldeles slutbloggat här?

Anonym sa...

Tack för alla kramar och att jag har er här ^^

Jag är inte på banan än....men snart kommer jag nog upp till ytan igen.

Våren är väl snart här eller...

Soppkram!