onsdag 16 december 2009

Nu gäller det...

... att gör "att-göra-lista" om man ska ro hem detta till den 23e. Idag tvingade jag mig upp på vinden och hämtade ner så mycket som jag kunde ta i ett lass för jag tänkte inte gå fler gånger och det gick faktiskt riktigt bra. Kvar blev endast två kartonger och jag tror inte tjejerna märker vad som fattas eller som jag lämnade. Fick t o m med mig bocken ;)

Nu ska jag sätta mig och skriva listor på vad som ska göras, handlas, bakas osv så jag inte glömmer något. Jag brukar alltid baka bröd till en mängd vänner och några får jag nog baka även i år. I morgon ska jag sätta fart, för jag tror jag är ledig på dagen iaf.

Granen....fan vad jag tycker det är jobbigt. Kastade ut en liten vink idag om att jag gärna skulle vilja att någon kom hem med en så jag kan ju hoppas på det.

Nu ska jag sätta mig i köket och skriva listor och hoppas att jag inte glömmer något...

Inga kommentarer: