söndag 31 maj 2009

Min drömprins

I morgon ska vi ses. Han är den absolut snällaste, roligaste, mysigaste, härligaste... ja den bästa man jag kan tänka mig. Jag har skrivit om honom förut men det är inte så att jag går och trånar och längtar efter honom. Det är så att jag vet att en dag är han min och då kommer jag vara nöjd. När det blir har jag ingen aning om och det spelar inte så stor roll heller. Man kan säga att var sak har sin tid. Om jag bara får vara sådär lycklig i en dag så är det som ett helt liv tror jag. Jag skulle faktiskt kunna nöja mig med det.

Kanske detta påverkar mig i mitt liv nu också fast jag inte tror det, för det är ju inte så att jag slutar leva och väntar på att just det tillfället kommer. Jag försöker vara öppen för kärlek men jag misslyckas ju som oftast...

Jag är hans första kärlek men jag kunde inte se honom då. Nu vet jag bättre men får hålla mig tillbaka tills våra liv kommer i fas med varandra.

Så i morgon är en bra dag vilket väder det än blir ;))

2 kommentarer:

Sagosessan sa...

Nöja dig med att vara lycklig en dag? Verkligen?
Hur roffig känner inte jag mig nu ...

:-)

Peter Harold sa...

Det är väl en man du talar om? Är lite osäker på detta eftersom beskrivningen passar ju in på tamkatter och knähundar också...
;-)

Ha en bra dejt!