söndag 17 maj 2009

Vad gör man inte för en pause?

Jodå, humöret är bättre och när det håller på att bli städat här också så känns det nästan som om man skulle kunna få ordning på livet.

Jag är inte helt så ful som jag kände mig i veckan... håret är färgat, mensen är slut, vi har klarat maten OCH nikotinbehovet, jag fick ordning på läsningen till slut och hann lämna in i tid, fick även MVG på sista skrivningen också (känns fantastiskt bra) Jag har löst kläderna och skor för kommande festligheter, har fixat så att det blir kalas i veckan, kanske jag kan gå och klippa mig i morgon annars ska vännen klippa mig, flickorna har sina avslutningskläder färdiga... Jag har lagt undan paket till stora dottern....

Livet känns som om det rättas upp igen. Det är bara några saker som ska fixas och det är ännu ett överklagande till FK (det klarar jag skriva när jag har fått lite bättre humör) några presenter till konfirmation och student....

Idag känner jag mig glad igen....härligt!!!!

Inga kommentarer: