tisdag 19 maj 2009

Trötta ögon

Usch, idag har jag läst hela dagen och kvällen. Men det gick bra, så nu kan jag också vara ledig från böckerna i 4 dagar om jag nu vill det.

I morgon ska jag på möte med en gamal kund som vill ha ett jobb utfört och det känns roligt att få jobba lite kreativt igen - pengarna är ju ingen tvivel om att jag behöver.

Dotten ville ha pizza ikväll och vi kunde inte dela på en för hon var döööhungrig. Hon köpte en familjepizza och vi åt nog inte ens halva. Bra med vänner som kommer och äter upp då =)

I morgon ska jag också köpa paket och lite inför kalaset. Ska köpa svenska jordgubbar också för hon vill ha en jordgubbstårta och det är klart att jag fixar. Det är den stora dottern som fyller och man kunde ju tänka sig att nu när han dragit in underhåll och hon faktiskt bor hos honom så skulle de fixa kalas. Nej, så blev det inte och jag skulle aldrig säga att jag inte ville fixa, för det vill jag och hon ska även sova över så vi kan komma in och sjunga på morgonen. Allt nästan som vanligt igen om bara för en dag.

Ska träffa lilla mamma i morgon också och hjälpa henne med lite inköp. Det kommer bli en stressig dag känner jag på mig för det är ju inte så att jag har städat överallt.... Ska man ha kalas så måste jag ju bara göra det...eller? kanske inte....suck...Fattar egentligen inte varför jag tycker det är så tråkigt att städa.

Jag har även gjort en sak som jag kommer ångra - mycket. Men det är nog så att jag har varit så jävla dum så jag inte ens kan få ihop tankarna och absolut inte skriva om det än. Jag har liksom inte erkänt för mig själv hur dum jag varit *s* Elle så har det aldrig hänt - så är det nog...

1 kommentar:

Peter Pan sa...

Vad fyller hon?

Inte för stor för att ge sin mamma en kram hoppas jag.

*viskar* Annars kan du få en av mig om du vill.

Kram!

/PP