söndag 24 maj 2009

Sveriges äldsta träkykra


Borde gå och lägga mig. I morgon ska vi på konfirmation i Amiralitetskyrkan. Det är Sveriges äldsta träkyrka. Hur vi ska hinna är en annan sak men jag får väl ställa klockan. Jag tycke det är ett spektakel med konfirmation, för det är ju ingen som verkligen gör det för religionen. Positivt i sig, men jag avskyr att bli påbrackad traditioner utan mening och som bara ger mig massa bekymmer om hur jag ska lösa saker och ting för att framstå som så normal som möjligt. Blääää.

Förresten så är det något med mig. Det snurrar i huvudet ibland och jag kan lätt vingla till. Kanske är det de nya glasögonen men annars är det helt klart något som inte stämmer i soppkroppen. Funderar på att besöka vårdcentralen på måndag om det håller i sig. Måste nog ta ett boreliaprov för det var min första tanke eftersom jag varit lite stel i nacken. Blodtrycket är ok så det kan det inte vara....

Nu ska jag krypa ner i min tomma säng...Ja, jag saknar någon. Skulle gärna vilja ha någon bredvid just ikväll. Men det kanske är tur för annars hade det ju varit ännu svårare att gå upp i morgon ;)

Natti

Inga kommentarer: