tisdag 11 augusti 2009

Tre svettiga dagar kvar...


Tre arbetsdagar kvar och sedan är det slutjobbat för ett tag iaf. Slutspurten på studierna och sedan..... ja sedan är jag i mål för uppdraget. Det har varit jobbigt men tiden har gått fort ändå.

Igår ringde dejten och undrade om jag ville följa med på resa för han fyller år. Lovade inget, men visst vore det skönt att få koppla av lite och jag har ju inte varit ute och rest på många år.

Kom på att jag gjorde ett jobb i början av juni som inte är fakturerat för det blev aldrig färdigt - nu ska jag ha betalt för jag slutförde det nästan och det som är kvar är inte mitt ansvar. Hur kan det komma sig att jag har glömt detta, jag som har så lite pengar =))

4 kommentarer:

Sagosessan sa...

Vad härligt att hitta bortglömda pengar!
Good for you :-)

Anonym sa...

Ja, det är ju inte klokt =) Försäkringskassan ska få dem Haha!

Anonym sa...

Själv har jag ritat ett kryss i taket; Försäkringskassan ringde mig och frågade om det stämmer att min lön gick upp i oktober förra året så att de kan höja min ersättning för VAB. Otroligt men sant! :-)

Annars är jag så van vid att jag aldrig får mina ersättningar.

Du borde nog tacka ja till födelsedagsresan med dejten. Kan kanske bli riktigt kul?!!

Anonym sa...

Mr Harold det är ju nästan så att man inte tror att det är sant! Men man slutar ju inte att förvånas över FK. Du kanske tillhör deras nya målgrupp som har fast jobb med lönelyft - klart de måste se till att det är rätt siffror ;)

Jag borde nog INTE tacka ja. MEN har redan gjort det och visst blir det väl skönt att få komma iväg lite...